یاد قدیما :(


خسته ام ..

امشب در سر شوری دارم                 امشب در دل نوری دارم

باز امشب در اوج آسمانم                  رازی باشد با ستارگانم

امشب یکسر شور و شوقم                از این عالم گوئی دورم

از شادی پرگیرم که رسم به فلک        سرود هستی خوانم در بر هور ملک

در آسمانها غوغا فکنم                      سبو بریزم ساغر شکنم

امشب یکسر شوق شورم                 از این عالم گوئی دورم

با ماه پروین سخنی گویم                  و ز روی مه خود اثری جویم

جان یابم زین شبها                          جان یابم زین شبها

ماه و زهره را به طرب آرم                   وز خود بی خبرم زشعف دارم

نغمه ای بر لب ها                             نغمه ای بر لبها



نظرات شما عزیزان:

سحراز چتردلتنگی
ساعت16:02---30 تير 1392
یه دیوارم اما پر از پنجرم

یه خورشیدم اما زمستونی ام

به آزادی از نوع من دل نبند

خودم تو هوای تو زندونی ام


ارمیس
ساعت0:35---16 تير 1392
سلام .ببخشید گلم.قالب وبم مشکل داشت الان درستش کردم دوباره بیا.بوسسسسسسسسسس
پاسخ:چشششششششششششممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
شنبه 15 تير 1392برچسب:, 21:11 |- zohal -|

ϰ-†нêmê§